zondag 29 mei 2016

Een dagje Antwerpen

Mijn favo stad? Antwerpen!
Ik hoef maar 10 minuten te rijden en ik ben er....dus bijgevolg vertoef ik er ook veel! Vorige week toen ik een dagje kinderloos was, trok ik dus weer naar mijn geliefde stad :-)


Beginnen deed ik de dag met...latte! Ik dronk een speculaas-latte bij Mockamore op de Groenplaats...


Daarna richting Meir, maar tegenwoordig shop ik eigenlijk liever in de kleine gezellige zijstraatjes... Ik sprong binnen bij de Hema, Torfs en ging ook nog langs bij Dille & Kamille, een zalige winkel vind ik! Ik kocht er wat keukenspullen en verse thee!
Ook nog langs de winkel van Fossil, voor een nieuwe handtas!


Tegen de middag aan ging ik lekker lunchen bij Exki, altijd lekker!


Voor ik naar huis terugkeerde, nog even gestopt bij Momade, waar ze de lekkerste cupcakes verkopen! Als je de winkel binnenstapt word je instant vrolijk, door al die leuke cupcakes!



En nu, beentjes omhoog, want van al dat shoppen....
Liefs, Saartje


1 opmerking: