zaterdag 23 mei 2015

Over nieuwe schoenen, nieuwe haarkleur en een piraat!

Wat een titel....en het heeft ook niks met elkaar te maken... maar ik wil het toch met jullie even delen. Onlangs moest m'n ventje met zijn werk gaan eten en was pas laat thuis, dus reed ik met de 2 dochters richting Shopping Center in Sint Niklaas. We aten er 's avonds een pannenkoek (en zo moest mama ook niet meer koken, joepie) Het werd een echt meisjes-uitje. Fien wordt een echte dame, en vind het zalig om met mij kleren, schoenen enzo uit te zoeken.
Dit zijn mijn nieuwe schoentjes :


Toen we naar huis reden, vielen de 2 kids trouwens in slaap, en Fien was wel hilarisch met haar gekregen 'konijnenoren'....


Eerder deze week wilde ik ook nog een nieuw haarkleurtje, dus speelden we zelf kapper thuis et voila.... (ik heb spijtig genoeg geen foto van het resultaat ;-) )


Vorige week was het trouwens nog ouderfeest bij Fien op school, thema 'Piraten'. Uiteraard liep ze dan nog daaaaaaaagen in huis rond als piraat....


Ziezo, weer een kleine update!
Liefs, Saartje

6 opmerkingen: