woensdag 27 mei 2015

Goodiebag Big Blogameetup

Jullie weten nog wel dat ik onlangs naar de "Big Blogameetup" ben geweest, lees het verslagje hier trouwens... en dat we daar een mega-grote goodiebag kregen! Dit is wat erin zat :


Stand van zaken : wat ik al gebruikte :
* de oreo's : die waren op een paar uurtjes op...ik beken!
* frisk muntjes : steken in m'n handtas, handig!
* koffie-capsules : schonk ik aan m'n schoonbroer, wegens geen Nespresso apparaat
* stylo's : altijd handig!
* rolletje plakfolie : ligt nog te wachten op een uitdaging....
* mexican hot sauce : m'n ventje pimpt er z'n pizza mee op
* natte doekjes voor baby's : gebruikt, ik ga zeker eens op de site kijken!
* spaas theelichtjes : hebben hier al voor sfeer gezorgd!
* zakjes snoep : de dochter smult er volop van!
* dettol reiniger+keukenrol : nog niet gebruikt
* sportdrankje : lekker!
* H&M showergel : vanmorgen mee gedoucht, lekker geurtje!
* en dan.......dat blauwe ding.... nog niet gebruikt....

De andere goodiebag was van Omega Pharma :


* Bio Oil ; gebruik ik dagelijks, echte aanrader!
* Bodysol douchegel : lekker geurtje!
* Bodysol douche mousse : nog niet gebruikt
* CB 12 boost : al gebruikt, heerlijke frisse adem!
* USB stickje : komt altijd van pas!
* lippenzalf (roos bolletje) : heerlijk!
* dermalex en galenco : al gebruikt!
* dermalex body spray oil : echt iets zalig, gebruik ik dagelijks, je huis voelt zijdezacht!
* bergasol bronzing spray : nog niet gebruikt...

Die avond won ik trouwens nog een pakketje van ProNails :


Precies een beautysalon hier :-)
Liefs, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten