vrijdag 24 april 2015

Powerfood

Onlangs kocht ik (weeral) een kookboek, eigenlijk staan er ook tips in over powerfood, maar ook vooral lekkere (gezonde) receptjes...


Tegenwoordig moet je -om hip&trendy te zijn- shakes drinken, speltmeel eten, ongeraffineerde suikers eten à la kokosbloesemsuiker, je moet chia-zaadjes eten, amandelmelk drinken....
Eerlijk gezegd, doe ik dat wel allemaal, en nu toch al sinds een maand of 3... Ik ga niet zeggen dat ik sindsdien nooit meer een frietje heb gegeten of een lekker taartje, maar ik doe toch mijn best. En eigenlijk voel ik me véééél energieker...dus er zal wel iets van waarheid inzitten denk ik dan...

Veel groenten komen er hier op tafel, vroeger eigenlijk (te) weinig...



En ik heb ook nog iets super gevonden...sinds enkele weken neem ik als voedingssuplementen de pillen van Rainpharma....een geweldig merk vind ik...ze hebben de fantastische after oil voor onder de douche, de zalig geurende handcrémes, en dus de voedingssuplementen...
Het Rainpharma-dieet is trouwens uitgeroepen tot het beste dieet van 2015!


Liefs, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten