donderdag 5 maart 2015

Ploggen

'Ploggen' hoor ik jullie denken... wat is dat nu weer? Wel, dat is je dag in kaart brengen aan de hand van foto's. Ik heb dus vorige week een hele dag vastgelegd in een fotoreportage...kijken jullie mee?

7.00u
de wekker gaat, iedereen opstaan! De kleinste ligt nog lekker te slapen, dus ik kleed me stilaan aan in de badkamer en ga dan de oudste wakker maken.

ik was nog moe :-)

7.30u we zitten aan het ontbijt, boterhammetjes klaarmaken voor de oudste...



8.10u vertrekken naar school. Jas, muts, sjaal aan! Het is koud buiten!

8.20u ik rijd ineens door naar de winkel voor de wekelijkse boodschappen. Mijn man zit ziek thuis, en de kleinste slaapt nog, dus ik profiteer er even van om 'op het gemakje' mijn boodschappen te doen. 



10u ik ben terug thuis en het uitladen kan beginnen! De kleinste slaapt nog steeds en mijn man ligt uit te zieken in de zetel..

10.30u beetje laptoppen nu, mails antwoorden, bloggen, Facebook,...
12.30u middagmaal
tomaat-mozarella

14u mama bezoeken in de kliniek, ze werd geopereerd aan haar knie...



15.25u de oudste van school halen, ze heeft het druk...

school van Fien


17u ik heb een afspraak bij de gynaecoloog, even op controle...alles in orde na de keizersnee!

in de lift
19u ik heb me ingeschreven voor een cursus bij Syntra, ik moet er om 19u zijn en ben ruim op tijd. Eten doe ik snel in de auto... Ik volg er een cursus 'Gellak nagels' (binnenkort meer hierover)

oefenvingers :-)


22u de cursus is gedaan, we keren huiswaarts. Mannetje ligt nog steeds uit te zieken, ik geef de kleinste nog een laatste papflesje in we duiken ons bedje in!

slaapwel

Dat was een goed gevulde dag!
Liefs, Saartje

1 opmerking: