donderdag 26 maart 2015

Hello fresh

Onlangs bestelde ik een Proefbox bij Hello Fresh. Dat is een soort 'probeerbox' voor 3 dagen of 5 dagen, ben je er tevreden over dan kan je een 'abonnement' nemen. Elke week krijg je de box dan thuisgeleverd, alleen kan je altijd het abonnement pauzeren of stopzetten.
Op maandag rond 17u werd onze box geleverd...spannend...




Alle ingrediënten zitten erin, inclusief de recepten. Deze zijn heel begrijpbaar opgesteld, en wat ik héél handig vond, er staat een lijstje bij van wat je best eerst klaarmaakt (kwestie van dingen die kunnen bederven).

Ik betaalde €53 voor de box. Al bij al gezien vond ik het leuk om eens niet een weekmenu uit m'n mouw te schudden, en eigenlijk valt de prijs nog best mee... ( een €10 voor 2 personen/dag)

Conclusie : ik ga het zeker nog een keer bestellen, maar een abonnement nemen ga ik niet doen... Meestal was de hoeveelheid wel oké, maar qua vlees was het wel weinig vond ik... (1 kipfilet voor 2 personen, 2 kleine mootjes vis voor 2 personen...)

Ik laat jullie binnenkort de receptjes zien!
Liefs, Saartje

2 opmerkingen:

  1. super tof om die doos eens van binnen te zien, daar was ik wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me echt eens plezant om ook eens te doen!

    BeantwoordenVerwijderen