dinsdag 31 maart 2015

Dit was maart...

Naar een idee van Miss Fabuleus, en bij Leuke Wereld zag ik het ook al eens.. dit was maart :

Tofste outfit...een broek en topje dat me niet meer paste... nu wel na bijna 20kg te vermageren :-)
Gelachen met...de DVD van Alex Agnew, die we al 100x hebben gezien, maar blijft grappig!
Ontdekt...Pinterest! Ik had al wel een account, maar elke vrije moment ben ik aan het pinnen!
Aan het lezen...moet nog 2 Flows inhalen en 1 Happinezz tijdschrift
Geweest naar...'De Katjeskelder', een weekje Roompot met ons gezinnetje (binnenkort meer hierover), de 'Leuke mama markt ' van Lobke, naar de Estetika beurs
Op restaurant...'3RI4EN', een restaurant in Rumst, waar we een etentje hadden met de collega's van m'n man
Leukste blog...veel leuke blogs ontdekt op de 'Big Blogameetup'! Teveel om op te noemen...
Beste aankoop...mijn nieuwe GSM, helemaal verslaafd :-)
Broed op...nieuwe ideeën ivm een nieuwe uitdaging...
Gezien op tv...'Komen Eten' marathon...lachen met het geklungel van een ander in de keuken :-)
Geleerd dat...dingen niet weglopen, en zeker de was, de kuis en de strijk niet (bummer!)
Kijkt uit naar...de zomer! Ik snak naar zonnestraaltjes op m'n huid, lekker warm op een terrasje, zonnebril àlle dagen opzeteen,...
Gefascineerd door...de kookboeken van Yotam Ottolenghi, njammie receptjes!
Grootste zonde...oreo's...en dan nog de witte!!!
Sparen voor...een hele nieuwe tuininrichting...
Ontspannen door...koffie, tijdschriftjes, powernapjes als de dochter slaapt overdag...
Leukste muziek...véél K3, maar dan echt heel veel!


Quote van de maand...relax...niet teveel hooi op m'n vork nemen...

Liefs, Saartje

2 opmerkingen:

  1. Vele herkenbare zaken! En die witte oreo's, ik heb ze net geproeft, dju zo lekker! Ik ben ook wat afgevallen ( geen 20 kilo zoals jou, super gedaan!), maar dat vormt wel een groot gevaar 😄.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De relax, daar kan ik me helemaal in vinden. ;-)
    Proberen van dat wat meer te doen!
    Maart zag er een fijne maand uit, ik wens je voor april nog veel meer moois...

    BeantwoordenVerwijderen