dinsdag 22 oktober 2013

O' Clock

Nadat ik bijna élk kleurtje heb dat er bestaat van de Ice Watch, is het tijd voor iets nieuws... :-)
Ik kocht onlangs een O' Clock. Het is een Italiaans horloge, helemaal uit rubber, zonder sluiting. Je schuift het gewoon over je hand. Het leuke eraan is dat je het klokje er kan uithalen en dus eindeloos kan combineren met verschillende kleurtjes van bandjes...
Een volledige horloge (bandje+klokje) kost €32.90... Het bandje apart iets van een €10 en het klokje apart, een €23.
Ik ging voor de knalgroene!

Ik weet al wat ik aan de kerstman ga vragen....hihi
Lieve groetjes, Saartje

2 opmerkingen:

  1. Ik zou ook voor de groene gaan! Eén van mijn favoriete kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he! Mijn zus gaf me er een cadeau een paar jaar geleden, bracht ze mee uit Venetie. Ik heb 4 kleuren bandjes ondertussen, kan ik afwisselen.

    BeantwoordenVerwijderen