zondag 8 september 2013

Dit was mijn week...

De eerste schoolweek zit er weeral op...en ik geniet op dit moment van een luie zondag. Nu, zo lui zal hij niet blijven, want ik heb nog wat schoolwerk. Maar even in de zetel hangen op een zondagmorgen is toch zalig vind ik...
De week begon met de eerste schooldag van mijn 14de schooljaar als juf. Dit jaar heb ik geen klasje, maar geef ik turnen aan de 3de kleuterklas. Dus echt starten in een klas was er niet bij, dit jaar. Ik heb wel even de 'huilertjes' mee opgevangen in de 1ste kleuterklas. Ocharme, al die kleine dutskes die voor het eerst hun mama een hele dag niet gaan zien...Mij staat het ook te wachten, volgend jaar in maart... Dan gaat Fien voor de 1ste keer naar school... 
Dinsdag was een beetje een kopie van maandag, wennen op school en 's avonds proberen de chaos van thuis op orde te brengen... 's Avonds de beetjes omhoog!
Woensdag een halve dag! Erg om als leerkracht uit te kijken naar een halve dag vrijaf na juist 2 maanden vakantie gehad te hebben. Maar de halve dag vrijaf is welkom! Nog wat huishoudelijke taakjes en daar gaan 's avonds die beentjes weer.
Donderdag een soort hittegolf, pff wat was het warm! 's Avonds stukje taart gaan eten bij de buren voor de jarige buurjongen.
En dan...vrijdag! Het weekend staat voor de deur! Weer een warme dag...

Weekend...ontstressen...kuisen...wassen...strijken...boodschappen doen...schoolwerk...dochter entertainen...uitstapje doen...

Echt relaxed kom ik dus het weekend niet uit...maar ach! Het werk-ritme is terug, dus dat loopt wel los volgende week!

Fijne zondag nog iedereen en een leuke werkweek toegewenst!
Lieve groetjes, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten